Dag 90 - Villafranca del Bierzo - La Faba (23km)

15 juni 2015 - La Faba, Spanje

De tweede poging om Villafranca uit te komen waarde volgers. Deze keer die saaie weg langs de auto's met veel pelgrims. Heerlijk. Om twee uur kon ik slapen in de keuken van de Albergue. Om zes uur was er ontbijtbuffet dus toen moest ik daar weg. Ik was dus al ook met kwart voor zes mijn natte spullen aan het inpakken. Ik mocht wel een dag blijven maar wilde zelf door.

La Faba, Spanje 1La Faba, Spanje 2La Faba, Spanje 3La Faba, Spanje 4

Dus na het buffet heb ik mijn zeiknatte schoenen weer aangetrokken. Het verblijf was gratis maar ik moest wel op de foto. Strompelend over het vlakke kwam ik nog vrij goed vooruit, zeker gezien de omstandigheden. Toen de klim begon hadden ik al vrij snel Door dat ik Cebreiro niet ging halen. Ik ben dus gestopt in la Faba bij een Duitse Albergue. Dat ik twee uur moest wachten nam ik dan maar op de koop toe.

La Faba, Spanje 5La Faba, Spanje 6La Faba, Spanje 7La Faba, Spanje 8

Goed bijgegeten en met behulp van wasmachine en droger kon ik om zeven uur dan mijn ogen sluiten. Eindelijk rust.

Uw harde kern van de Camino