Dag 94 - Ventas de Narón - Boente (31km)

19 juni 2015 - Boente, Spanje

Een lekkere boswandeling waarde volgers. Ik kan het niet veel beter uitleggen. Het aftellen is voor velen in volle gang. Wel leuk om dan mensen te zien klagen dat ze nog niet eens op de helft zijn. Die lopen maar honderd kilometer. Vandaag een groep van minimaal vijftig Italianen. Ook zij verdienen een kans om hun Camino te lopen.

Boente, Spanje 1Boente, Spanje 2Boente, Spanje 3

Inmiddels ben ik de provincie A Coruña in komen tuffen. Ik ben de drukte van Mélide maar voorbij gegaan en heb me geïntroduceerd bij een nieuwe albergue in Boente. Lekker onderin een stapelbed en mijn was hangt te drogen bij ons eigen zwembad. Het kon erger zeg maar.

Boente, Spanje 4Boente, Spanje 5Boente, Spanje 6Boente, Spanje 8

Nog twee etappes en dan sta ik zondagochtend op een plein voor een grote kathedraal.

Boente, Spanje 7Boente, Spanje 9Boente, Spanje 10

Jeroen

1. Aaltje:
    19 juni 2015
    Weer een mooi verhaal,je bent er bijna maar nog niet helemaal, kontje Kaal , zouden romy en jayden zingen.
    geniet van de laatste loodjes. dikke kus xxx
  2. Bert en Mies:
    19 juni 2015
    Nog maar op een steenworpafstand van je doel, misschien kom je Bert nog tegen daar, die is vandaag aangekomen.
    Groetjes uit Oss.
  3. Sien en Jeroen:
    19 juni 2015
    Kom net van Berts log maar daar stond nog niets, gelukkig zie ik nu via Mies dat hij is gearriveerd in Santiago...Super Bert!
    Heerlijk vandaag door de bossen gewandeld, dat lijkt dus wel op Brabant met haar mooie bossen en vennen ( een beetje thuis :-) )
    Lekker op je gemakje op weg naar het doel, mooi weer, wat wil een mens meer.

Grz het Thuisfront
  4. Ineke bertram:
    19 juni 2015
    Nog even.....en dan is de tocht volbracht. Lijkt me een dubbel gevoel. Ben benieuwd hoe je dat gaat ervaren.
    Succes deze laatste dagen.
    Groetjes, Ineke.
  5. Dannis:
    Hallo Jeroen.
    Ook jou avontuur is bijna ten einde geniet nog even van de laatste kilometers. Trudy (mijn vrouw) en ik zaten vanavond voor de derde maal in een tapas restaurant en raken aan de praat met een Nederlands echtpaar due op de fiets waren. Ze hadden ze het erover dat er een Nederlander door hulpdiensten van ren berg was gehaald. Hij was van de route afgeweken. Nou wij wisten wel wie dat was Jeroen. Veel succes.
  6. Marijke en Jan Huyskens:
    20 juni 2015
    Het doel is bijna bereikt, super goed Jeroen!