Dag 68 - Puenta la Reina - Estella (20km)

24 mei 2015 - Estella, Spanje

Een cursus zelfbeheersing waarde volgers. Dat is een cursus die ik mezelf vandaag cadeau heb gedaan. Ik was ook zelf de leraar dus de kosten vielen mee.

Estella 1Estella 2Estella 3Estella 4

Gisterenavond heb ik Bart weer gezien en dan hebben wel gevierd met een paar flessen wijn. Ja, we kregen bij ons menu ook weer wijn en dan laat ik dat niet staan. De gezelligheid duurt tot tien uur want dan moet ik binnen zijn en dan is het licht ook uit. Gelukkig ben ik goed georganiseerd.

Estella 5Estella 6Estella 7

Om zes uur weer aan het ontbijt en daarna vrolijk iedereen voorbijgaan tot de volgende koffiepauze. Tijdens de pauze weer nieuwe vriendjes gemaakt. Een Franse jongeman en een Deense jongedame. Deze waren ook al een maand onderweg dus kon ik er mee praten. De "nieuwe lichting" is wat moeilijker. Die staan nog tever weg denk ik.

Estella 9Estella 8Estella 10

Na de pauze zijn we samen gaan lopen en dat was echt gezellig. Volstrekt dezelfde golflengte. Ik ben dan ook trots dat ik me heb kunnen beheersen en niet met ze verder ben gelopen maar ben gestopt na 20 kilometer. Ik kon makkelijk verder maar her gaat zo al veel te snel. Ik begin nu al te rekken en ik mag nog bijna 700 kilometer. Waarom ook niet? Ik ben hier helemaal in mijn element en dat kan me niet lang genoeg duren.

Uw zelfbeheersingsguru

Jeroen

1. Sien en Jeroen:
    24 mei 2015
    Fijn dat je het zo goed naar je zin hebt
    De natuur is hier prachtig, en de zon kreeg je er ook nog bij.
    Dan kan zo'n dag ook niet meer stuk
    Voor morgen alvast een mooie wandeldag, blijf genieten..

Grz het Thuisfront
  2. Aaltje:
    25 mei 2015
    Heerlijk toch Jeroen genieten en nog eens genieten
    gr Aaltje