Dag 69 - Estella - Los Arcos (21km)

25 mei 2015 - Los Arcos, Spanje

Vandaag was de dag dat het roer omging waarde volgers. Ik heb mezelf eens wat meer in de etalage gezet en dat heeft zijn vruchten meteen afgeworpen. Het blijft belangrijk om open te staan voor nieuwe ervaringen en nieuwe pelgrims.

Los Arcos 1Los Arcos 2Los Arcos 3Los Arcos 5

Zo heb ik weer een prima dag gehad vol leuke en interessante contacten en heb ik samen met Bart de plaatselijke wijn uitgebreid onderzocht. En voor het eerst in mijn leven paella gegeten. Ik heb altijd gedacht dat die per definitie met zeevruchten waren maar dat is dus niet zo. Het is voor herhaling vatbaar.

Los Arcos 7Los Arcos 9Los Arcos 10Los Arcos 11

En dan nog even dit trieste verhaal. Op de dag dat ik Spanje inliep is op dezelfde berg een Amerikaanse man overleden aan een hartinfarct. Vandaag kwam zijn vrouw Los Arcos binnenlopen. Zij loopt gewoon door naar Santiago. Denk even na over de mentale kracht van die vrouw. Voor de volgende keer als we medelijden met ons zelf hebben omdat er iets onbelangrijks is voorgevallen.

Los Arcos 12Los Arcos 13Los Arcos 14Los Arcos 15

Uw inmiddels weer sociale pelgrim

Jeroen

Los Arcos 16Los Arcos 18Los Arcos 19

1. Aaltje:
    26 mei 2015
    Jeetje wat een triest verhaal ,maar wat een sterke vrouw.
    en niet teveel wijn proeven hihi
    Goeie reis verder jeroen
    xx Aaltje
  2. Sien en Jeroen:
    26 mei 2015
    Ja dat hakt er wel even in Jeroen
    Wat kan een mens sterk zijn, zoals ook deze vrouw. Dat zijn de oerkrachten...
    Toch weer extra blij dat alles met jou goed gaat. Blij te horen dat de sociale contacten zo goed verlopen, ik had niets anders verwacht.
    Het ga je goed

Grz het Thuisfront