Dag 71 - Viana - Navarrete (23km)

27 mei 2015 - Navarrete, Spanje

De Spaanse zon waarde volgers. Het begint al wat warmer te worden en dus begin ik weer roder te worden. Niets mis mee. De zonnecrème is nog in grote getale aanwezig om me te beschermen.

Navarrete, Spanje 2Navarrete, Spanje 3Navarrete, Spanje 4Navarrete, Spanje 5

Vandaag ben ik door Logroño gelopen. Op de fiets was daar geen doorkomen aan. Te voet is het wat makkelijker al heb ik meerdere mensen gehoord die daar fout zijn gelopen. Ik was al gewaarschuwd dus extra concentratie en de gele pijlen blijven zoeken. Door het mooie stadspark gelopen waar ze om elf uur in de ochtend al volop bezig waren met de barbecue en de laatste kilometers naar Navarrete volbracht.

Navarrete, Spanje 6Navarrete, Spanje 7Navarrete, Spanje 11Navarrete, Spanje 12

Daar in een kamer van negen (acht vrouwen en ik....) mijn wasjes gedaan en mijn tukkie gehad en dan om een uur of vijf een winkel gezocht voor wat inkopen en daarna weer een tapas bar opgezocht voor mijn avondeten.

Navarrete, Spanje 13Navarrete, Spanje 14Navarrete, Spanje 15Navarrete, Spanje 17

Ik heb in Nederland al gezegd dat ik zou gaan genieten in Spanje en ik ben trots op mezelf. Ik geniet en merk dat mensen mijn aanwezigheid op prijs stellen. De reis is nu al geslaagd.

Navarrete, Spanje 18Navarrete, Spanje 19Navarrete, Spanje 22Navarrete, Spanje 23