De laatste trainingsdagen

8 maart 2015 - Valkenswaard, Nederland

De laatste loodjes voor de reis wegen zwaar. De plaatselijke rondjes worden vooral saai omdat ik de routes allemaal wel ken en er geen verrassing meer is. Eigenlijk is alles (inclusief ikzelf) klaar voor de reis en wordt het zo langzamerhand tijd om te vertrekken. Het is gelukkig inmiddels wel schitterend weer geworden. Vandaag zelfs tot 17 graden !. Lekker de hele dag in een T-shirt lopen, wie had dat een maand geleden kunnen denken.

7-3-2015 (Swolgen - Venlo 22 km)

Zaterdag nog maar een mooi stuk van het Pieterpad gelopen. Het stuk tussen Swolgen en Venlo is echt één van mijn favoriete stukken van het Pieterpad in Limburg. Het stuk naar Grubbenvorst is mooi, het dorpje zelf is schattig en dan nog met het pontje over, dat blijft ook leuk. Lekker langs de Maas naar Venlo en dwars door de stad naar het NS-station. Prima dagtrip.

8-3-2015 (Borkel - Neerpelt - Borkel 25 km)

De fiets neergezet bij de terrasjes in Borkel. Zeker met dit weer (17 graden!) genoeg mensen die een oogje in het zeil houden. Dan lekker naar het zuiden lopen naar België en mezelf tegenhouden om niet door te lopen maar nog een keer naar het noorden terug te komen. Het kanaal Bocholt - Herentals ligt er weer mooi bij. We zullen elkaar nog meer zien want er wachten nog vele kilometers langs dit- en andere kanalen op de grote route.

Nog even geduld...

Tas thuis