Dag 31 - Nevers -Cuffy (12 km)

17 april 2015 - Cuffy, Frankrijk

Een maand waarde volgers. Zo snel kan het gaan. Ik zie me nog de deur uitlopen hopend dat niemand me zag met mijn grote tas en een maand later zit ik in een hotel in midden Frankrijk met een Belg en een Brabander aan het ontbijt in een klooster in Nevers. Krankzinnig.

Cuffy, FrankrijkCuffy, FrankrijkCuffy, FrankrijkCuffy, Frankrijk

Het is toch wel een mooie afsluiting van de maand om even door de kathedraal te mogen dwalen en nog een klein toefje van het museum mee te pakken. Ik nam er ook de tijd voor want van een lange tocht kon vandaag geen sprake zijn. Ik ben te moe. Ik slaap niet goed (gesnurk van mijn kompanen) en de kilometers vallen me zwaar de laatste dagen.De rustdag was goed maar als je op 30 centimeter van een snurkorgel ligt heb je er nog niets aan

Cuffy, FrankrijkCuffy, FrankrijkCuffy, FrankrijkCuffy, Frankrijk

Dan heb je zo'n halve rustdag en dan loop je uiteraard fout. Er werd aan de weg gewerkt en de bewegwijzering was niet gespaard. Dan kun je twee kanten uit. Op zo'n dag pak je dan gegarandeerd de verkeerde afslag. Gelukkig zaten we op tijd weer goed voor het aquaduct. Wat een beleving is me dat. En wat goed dat ik de tijd had om er van te genieten. Laat dat dan de tip zijn voor maand twee : neem de tijd voor die dingen want je ziet ze niet elke dag.

Cuffy, FrankrijkCuffy, FrankrijkCuffy, FrankrijkCuffy, Frankrijk

Vandaag na het wandelen al twee uur geslapen, vannacht meer slapen en morgen fris beginnen aan maand twee.

Cuffy, FrankrijkCuffy, Frankrijk

Uw vermoeide maar niet verfoeide maandstapper

Jeroen

1. Sien en Jeroen:
    17 april 2015
    Je hebt gelijk, meer tijd nemen, zodat je ook kunt genieten.
    Ik hoop dat je toch je rust kunt nemen vannacht.
    En morgen is de overnachting al geregeld, dus dat is ook een zorg minder.
    Weer lekker Nederlands " auweh... " :-)
    Het gaat je lukken, let maar op!

Grz het Thuisfront
  2. Marijke en Jan Huyskens:
    19 april 2015
    Neem de tijd en blijf genieten Jeroen! Lezen je belevenissen met grote interesse! Groeten, Jan en Marijke!