Dag 32-33 - Cuffy - Augy-sur-Aubois - Ainay-le-Chateau (26 en 22 km)

20 april 2015 - Ainay-le-Château, Frankrijk

Techniek waarde volgers. Ik word er moe van. Ik had een leuk verhaal geschreven. Tijdens alle pauzes een stukje en het kwam nog bij elkaar ook. Het stond klaar voor verzending maar het is verdwenen.

Augy-sur-Aubois 1Augy-sur-Aubois 2Augy-sur-Aubois 3Augy-sur-Aubois 4

Heel kort. De Nederlandse herberg was heerlijk. Ik ben er helemaal tot rust gekomen. In het restaurant boontjes en slavink gegeten. Dat hoop ik tenminste want er waren ook zebravinkjes. Dat is lekker tafelen met die druktemakers op de achtergrond.

Augy-sur-Aubois 5Augy-sur-Aubois 6Augy-sur-Aubois 7Augy-sur-Aubois 8

Vandaag naar de refuge die word beheerd door John de Schot. Daar weer nieuwe leuke pelgrims ontmoet. Zelfs van mijn leeftijd. De voertaal is hier Engels, dat bevalt me ook prima. Super gezellig en eigenlijk geen tijd voor logjes, zeker niet als ze zomaar verdwijnen.

Ainay-le-Chateau 1Ainay-le-Chateau 2Ainay-le-Chateau 3Ainay-le-Chateau 4Ainay-le-Chateau 5

Uw genietende steun en toeverlaat

Jeroen

Ainay-le-Chateau’Ainay-le-Chateau’

1. Elisabeth:
    20 april 2015
    Hi Jeroen! Nou ik was gister ook mijn verhaal kwijt hoor! En dat was niet de eerste keer of stopt zomaar of maakt geen backuplr De kaart werkt ook niet goed als je ziet hoe ik loop snap je nada van! Hoe dan ook goed vervolg weer! Wij vertrekken zo uit Troyes! Grtjes Elisabeth
  2. Sien en Jeroen:
    20 april 2015
    Weer 2 super leuke overnachtingen gehad.
    Lekker geslapen en weer fris aan een nieuwe dag begonnen
    En het eerste berichtje kwam al binnen een half uur...ik geniet sta op de top van een berg met uitzicht op prachtige gele Koolzaad velden, een machtig gezicht.
    Ik zie het voor me ( dank je wel :-) )
    Ja , zo moet het zijn ..stoppen ...genieten en weer verder in eigen tempo.
    Fijne wandeldag

Grz het Thuisfront