Dag 34 - Ainay-le-Chateau - Bouzais (25km)

20 april 2015 - Bouzais, Frankrijk

Writers Block waarde volgers. Zo noemen ze dat als je niet meer weet wat je moet schrijven. Goed, na die les heb ik in elk geval een begin. Eens kijken of ik ook een eind kan breien.

Bouzais 1Bouzais 2Bouzais 3

Vanmorgen afscheid genomen van John, Samuel en Rocco. Zij blijven achter en ik ga zoals te vaak weer gewoon door. Bert en Patrick was ik al kwijt voordat ik het wist vandaag. Ik had niet het gevoel dat ik erg snel liep maar ik liep ineens wel alleen. Geen probleem, ik had na de diepe gesprekken van gisteren genoeg om over na te denken.

Bouzais 4Bouzais 5Bouzais 6Bouzais 7

Onderweg heb ik ook Cume ingehaald en ben daar de rest van de dag bijgebleven. Deze Fransman is 25 en wist wie Andrei Tarkovsky was. Even lekker over films lullen, dat is alweer veel te lang geleden. Doordat Cume geblesseerd is kwamen de twee collega's ons weer inhalen en zijn we met vier naar de herberg gelopen.

Bouzais 9Bouzais 10Bouzais 11Bouzais 12

Tijdens het avondeten bleek dat Cume zo geblesseerd is dat hij morgen hier blijft en hij zal vergezeld worden door Bert. Na 15 dagen samen scheiden even onze wegen. Hopelijk zien we elkaar weer maar ik ga nog even door. Op mijn eigen tempo, dat wel. En het zal makkelijk zijn om een rustdag te nemen wetende dat er zoveel goed volk vlak achter me zit.

Bouzais 14 IMG-20150420-WA0029[1]IMG-20150420-WA0030[1]IMG-20150420-WA0034[1]

Daarmee neem ik ook afscheid van dit logje voor vandaag in de wetenschap dat ik er toch weer een eind aan heb gebreid. A demain.

Jeroen

1. Sien en Jeroen:
    20 april 2015
    En de gezelligheid duurde nog tot in de late avond :-)
    Leuke tocht met al die koolzaad velden
    En de zon was ook weer aardig voor jullie
    Je krijgt wat je verdiend moet je maar denken

Grz het Thuisfront
  2. Bert en Mies:
    20 april 2015
    De Camino is toch, ontmoeten en weer loslaten, en dan komen er weer andere dingen op je pad. Waar JIJ weer een gezellig verhaal van kunt maken. Volgens Bert was jij een hele fijne wandelmaat. Ga verder in je eigen tempo en ik blijf je volgen.
  3. Anneliese:
    21 april 2015
    toch weer een leuk verslag :-)
    En waar zit Patrick?
    Alleen stappen is ook belangrijk.

A.
  4. Aaltje:
    21 april 2015
    Je maakt toch heel veel mee op zo'n tocht, nou jongen geniet ervan en Plukdedag/Carpediem