Dag 35 - Bouzais - Le Chatelet-en-Berry (23km)

21 april 2015 - Montigny-Lengrain, Frankrijk

De ene dag is de andere niet waarde volgers. Na weer een nacht met weinig slaap voelde ik de bui vanmorgen alweer hangen. Mijn energiepeil was al zo laag toen ik wel goed had geslapen. Het liep in de April zon toch wat anders vandaag.

Le Châtelet 1Le Châtelet 2Le Châtelet 3Le Châtelet 4

Vanmorgen zijn Patrick en ik zonder Bert maar vol goede moed vertrokken voor een mooi stukje wandelen. De eerste twaalf kilometer zijn we samen opgetrokken en na de lunch ben ik weer alleen gaan wandelen.

Le Châtelet 5Le Châtelet 6Le Châtelet 7Le Châtelet 8

Deze keer niet achter de bups aan zoals de afgelopen week maar vooruit deze keer. Ik begin eindelijk weer een beetje mezelf te worden. Ik voelde me als Popeye na een blik spinazie. Al deze energie bracht me in recordtijd naar het hotel. Niet dat ik weer ga haasten maar na zo'n week mag het even.

Le Châtelet 9Le Châtelet 10Le Châtelet 11Le Châtelet 12

Fris gewassen en nog altijd niet geschoren kon ik Patrick verwelkomen. Dadelijk op het dooie akkertje inkopen doen voor morgen en lekker eten. Morgen na het ontbijt zien we wel weer. Hopelijk wat minder van die hagedissen en slangen. Die worden steeds groter en ik word nerveus van dat geritsel.