Dag 37 - La Chatre - Cluis (28km)

23 april 2015 - Cluis, Frankrijk

Na een nachtelijk duet tussen mijn twee snurkende collega's had ik even een poosje nodig om uit mijn uiteindelijke coma te ontwaken. Eigenlijk had ik voor het eerst tijdens deze trip geen fluit zin om op te staan voor een wandeling. Totdat de vogels mij uit protest gingen uitfluiten, toen heb ik toch maar weer de schoenen aangetrokken.

Cluis 1Cluis 2Cluis 3Cluis 4

Gelukkig maar want het was een schitterende wandeling langs een adembenemend mooi parcours. Ik kan nog steeds geen genoeg krijgen van de vergezichten hier. En dan zat ik eergisteren langs een Nederlandse vrouw die zichzelf hier maar verveelde omdat ze niet kon golfen. Hoe is het mogelijk?

Cluis 5Cluis 6Cluis 7Cluis 8

Onderweg had ik zelfs tijd om lekker lang naar het thuisfront te bellen. Ik loop zo lekker op het moment. Zelfs met die stop kwam ik al om half vier aan in Cluis (met haar geweldige ruïne van een kasteel uit de 12e eeuw) en kreeg ik samen met Laure een rondleiding door ons nederige stulpje voor hedenavond. Een bedkamer met twee stapelbedden en twee snurkers en beneden een slaapbank. Mwah, doe mij die bank maar.

Cluis 10Cluis 11Cluis 14Cluis 15

Meer heb ik niet te melden dus is dit het einde van het logje.

Groetjes van de Cluisenaar

Jeroen

Cluis 16Cluis 17

1. Sien en Jeroen:
    23 april 2015
    Dat bezoekje aan de bakker zal je ook wel goed gedaan hebben.
    Ziet er tenminste erg lekker uit
    Soms moet de motor een klein zetje krijgen om weer aan de gang te komen, zo was het bij jou ook, en toch heb je genoten
    Blijf genieten, ik hoop dat je een goede nacht hebt op de bank :-)

Grz het Thuisfront