Dag 61 - Orthez - Sauveterre-de-Béarn (21km)

17 mei 2015 - Sauveterre-de-Béarn, Frankrijk

Ja, dat is even schrikken waarde volgers. Je denkt klaar te zijn voor de pyreneeën maar dat hoeft niet perse zo te zijn. Deze bulten hier zijn al behoorlijk en als je dan ineens de grote broertjes ziet opduiken zakt het lood me toch even in de schoenen. Wat zijn die krengen hoog.

Sauveterre 1Sauveterre 2Sauveterre 3Sauveterre 4

Gisteren heb ik in elk geval nog even bijgetankt bij een Chinees restaurant. Eindelijk fatsoenlijke soep en veel groenten. Zelfs een paddestoel. Alles is momenteel beter dan meer stokbrood en kaasjes. Daar ben ik echt even een paar jaar klaar mee.

Sauveterre 5Sauveterre 6Sauveterre 7Sauveterre 8

Vanavond worden we gevoederd door de gastheer. We zijn met drie vandaag. Bert en Bart staan me bij in deze barre tijden zo vlak voordat we Frankrijk gaan verlaten. Nog twee dagetappes en dan zijn we in St.Jean-pied-de-Port. Nou schijnt het dag erop wel slecht weer te worden. Misschien via een rustdag de pret in Frankrijk nog even vasthouden.

Sauveterre 9Sauveterre 10Sauveterre 11Sauveterre 12

Uw bergverzetter (althans ik verzet me tegen bergen, telt dat ook?)

Jeroen

Sauveterre 13Sauveterre 14Sauveterre 15Sauveterre 16

1. Sien en Jeroen:
    17 mei 2015
    Als je dan maar niet zo lang moet wachten als Hans in 2011...6 dagen die berg niet over...dat is toch een lange rust.haha
    Goed dat zien we dan vanzelf...

grz het Thuisfront
  2. Ineke bertram:
    18 mei 2015
    Zelfs de allerhoogste berg is te overwinnen als je maar vertrouwen in jezelf houdt. Dat waren de wijze woorden van mijn moeder. En die wil ik je graag meegeven voor de komende dagen.
    En ik denk dus dat het je gewoon gaat lukken.
    Groetjes, Ineke.
  3. Aaltje: