Dag 75 - Belorado - Ages (26km)

31 mei 2015 - Agés, Spanje

En zo sluiten we weer een maand af waarde volgers. Mei eindigt in Ages. Een gehucht met 150 inwoners maar met vier albergues.

Agés, Spanje 1Agés, Spanje 2Agés, Spanje 3Agés, Spanje 4

Een mooi ontbijtbuffet was het begin van een zonovergoten prachtige wandeldag waarin ik met Susan (een van de Cree indianen) tot aan San Juan de Ortega ben gelopen en daar heb besloten alleen Door te lopen. De rest blijft daaaar maar ik vond een refugio zonder warm water vandaag even niet acceptabel. Bovendien hoef ik daaaar stuk morgen niet meer te lopen naar Burgos.

Agés, Spanje 5Agés, Spanje 6Agés, Spanje 7

Ik ga genieten van mijn lunch en vanavond weer een menu. Het gaat nog steeds fantastisch.

Agés, Spanje 8Agés, Spanje 9

Uw Lord of the Ages
Jeroen

1. Marijke en Jan Huyskens:
    31 mei 2015
    Geweldig Jeroen, wat een conditie, was in het weekend bij een Santiagoloper, ook met prachtige verhalen! Kom je beslist tegen als je de Santiagobijeenkomsten ook gaat bezoeken! Zijn naam is Steef van Beckhoven. Goede reis, houd vol, wij volgen jou, groetjes Jan en Marijke.
  2. Aaltje:
    Haha het moet niet gekker worden Lord Jeroen
  3. Sien en Jeroen:
    31 mei 2015
    Ben blij om te zien dat je weer een mooie wandeldag hebt gehad
    Het weer zal altijd beter zijn dan hier, koud regenachtig Hollands weertje. Ik hoop dat je vannacht een beetje rustig kan slapen
    Morgen een mooie dag voor de boeg