Dag 81 - Calzadilla de la Cueza - Sahagún (23km)

6 juni 2015 - Sahagún, Spanje

Een bijzondere dag op de camino vandaag waarde volgers. Vlak voor Sahagún kom je langs het halfweg punt van de Camino Frances. Van het traject tussen Roncesvalles en Santiago heb ik dus de helft volbracht. Dat betekent dus ook dat de afstand naar Finisterre nu korter is dan het Pieterpad.

Sahagún, Spanje 1Sahagún, Spanje 2Sahagún, Spanje 3Sahagún, Spanje 4

Niet alleen dat is reden voor een feestje. Ik heb ook de magische grens van 2000 kilometer beslecht vandaag. Het is ongelooflijk maar waar. Ik zal het vieren met Nick uit Hong Kong die ik vandaag weer terug heb gevonden na bijna twee weken zoek te zijn geweest.

Sahagún, Spanje 5Sahagún, Spanje 6Sahagún, Spanje 7Sahagún, Spanje 8

Vanavond is de Champions League finale dus de shirts van Barcelona zijn overal te zien. Ik hoop maar dat er geen verlenging k Ook mt, dan kan ik ook kijken. Half elf moet het licht uit.

Sahagún, Spanje 9Sahagún, Spanje 10Sahagún, Spanje 11Sahagún, Spanje 12

Uw halve (rrwege) zool

Jeroen

Sahagún, Spanje 13Sahagún, Spanje 14Sahagún, Spanje 15

1. Sien en Jeroen:
    6 juni 2015
    Gefeliciteerd met de prachtige 2000 km die je al hebt afgelegd.
    Het gaat niet om de afstand maar het doel, en dat is in dit geval een houvast...geweldig ik ben apetrots op je!
    Geniet van je bescheiden feestje en maak er maar een mooie dag van.

Grz het Thuisfront
  2. Ineke bertram:
    6 juni 2015
    2000 kilometer!!!!!! Geweldig, wat een prestatie. Ik neem nogmaals mijn petje diep voor je af.
    En dank voor alle mooie fotootjes.
    Groetjes, Ineke.
  3. Anneliese:
    6 juni 2015
    Gefeliciteerd met deze nieuwe mijlpaal!
  4. Bert en Mies:
    7 juni 2015
    Gefeliciteerd met je TWEE DUIZEND KILOMETERS en ook nog op de zelfde schoenen?? Hoop dat het laatste alleen voor jou geldt en niet voor je schoenen. Het Pieterpad vond ik toch ook een hele tippel.
    Maar voor jou stelt zo´n afstand niets meer voor. Nog veel succes verder op je Camino. Groetjes uit Oss.