Dag 83 - Religios - León (25 km)

8 juni 2015 - León, Spanje

Verschil moet er zijn waarde volgers. Gisteren liep ik 32 kilometer door een eenzaam stuk meseta dat nog het meeste leek op Afrika. De kans op een olifant leek groter dan de kans dat ik een andere pelgrim tegen zou komen. Hoe anders was het vandaag. Kilometers langs de grote drukke weg richting León.

Religios 1Religios 2Religios 7Religios 8

Het heeft allebei haar charme maar de eenzaamheid van gisteren was echt wel weer een keer lekker. Voor even weer terug naar het Franse gedeelte van deze tocht. Enfin mentaal dan toch.

León 1León 2León 3León 4

Momenteel is het 34 graden bij de kathedraal. De laatste dag van deze hitte. Vanaf morgen gaan we terug in de temperatuur en gaan we wat gespatter krijgen. Nog drie dagen naar het Cruz de Ferro.

León 5León 6León 7León 8

Jeroen

León 9León 10León 11

1. Sien en Jeroen:
    8 juni 2015
    Ja dat is van twee werelden een enorm verschil. Het zal wel zo zijn de paar laatste honderd km..we hebben het eerder gezien.
    maar blijf genieten...het komt zoals het komt. Er zullen nog schitterende dagen komen.

Grz het Thuisfront
  2. Aaltje:
    8 juni 2015
    Hoi Jeroen ik ben weer bij gelezen, heb je een paar dagen niet kunnen volgen druk druk, tussendoor een crematie.
    Maar ben weer op de hoogte, nog efkus en ge het het gehaald.
    Loop ze en geniet ervan
    liefs aaltje xx