Dag 1 - Dommelen - Mol (35km)

18 maart 2015 - Mol, België

Gegroet waarde volgers vanuit Domein Zilvermeer te Mol. Ik zie U denken. Dag 1 al een grens over, in dat tempo is hij zo terug. Gelukkig is dat niet het geval. De kop is eraf en de aanstaande week toer ik door België. Of toUr ik Door België want ik ben wel de hoofdattractie hierzo. Hartstikke leuk natuurlijk, zeker nu het nog verstaanbaar is.

Mensen die bij me komen zitten terwijl ik een ijskoude versnapering tot me neem en vertellen over een programma dat ze zagen en de schelp die ze daardoor hadden herkend. En een fietser die vier camino's had gelopen maar nooit van thuis uit. Nu hij mij zo zag wilde hij dat nog wel heroverwegen. Ik verkondig de camino gospel met succes kennelijk.

Trekkershut

Enfin nu een trekhut met een bed en verwarming. Niets meer aan   doen. Genoeg te klagen maar daar heb ik geen zin in.

Wees gegroet,
Uw pelgrimatische reisleider

1. Sherlock:
    18 maart 2015
    Respect Bro! Ik ga je zeker volgen en wie weet zie ik je dit weekend nog als we ergens afspreken :-)
  2. Dannis. 2015 Tiel-Santiago / 2017 Porto Santiago / 2019 Lissabon Porto / 2021 Del Norte:
    19 maart 2015
    Beste Jeroen.
    Je zit even achter me. Ik heb op zilvermeer in blokhut 1 geslapen afgelopen dinsdag. Veel succes
  3. Greet:
    19 maart 2015
    Jeroen toppie een goed begin is het halve werk
    groetjes uit valkenswaaed