Dag 5 - Tienen - Aische-en-Refail (33km +8)

23 maart 2015 - Aische-en-Refail, België

Een dag om snel te vergeten waarde volgers. Het begon zo goed met het ontbijt en het lunchpakket. De weg naar Hoegaarden was schitterend en de taalgrens werd overgestapt.

Dag 5 Tienen  foto 2

Hierna volgde de uitputtend saaie RaVel weg richting Eghezee. Vooral de weinige beschutting tegen de koude wind waren dodelijk. Aangekomen in Eghezee moest ik de afslag naar de camping (5km verderop) nemen. Uiteraard nam ik in de vermoeidheid de verkeerde weg en kwam helemaal verkeerd uit.

Dag 5 Tienen  foto 9

Vier kilometer terug en alsnog die vier naar de camping. De klok gaf inmiddels è uur aan dus voor de zekerheid maar vooruit gebeld dat ik er toch echt nog aankwam. Dan blijkt mijn Frans toch niet zo verschrikkelijk als ik dacht.... Aangekomen om half zeven. Een piepklein en ijskoud trekkershutje wastafel mijn deel. In de nacht een paar graden vorst en zelfs met twee paar sokken vooral wakker gelegen van de kou.

Dag 5 Tienen  foto 10

Nu schijnt de zon volop en ga ik op weg naar Namur. Hopelijk inclusief een warme douche.