Dag 5 - Tienen - Aische-en-Refail (33km +8)

23 maart 2015 - Aische-en-Refail, België

Een dag om snel te vergeten waarde volgers. Het begon zo goed met het ontbijt en het lunchpakket. De weg naar Hoegaarden was schitterend en de taalgrens werd overgestapt.

Dag 5 Tienen  foto 2

Hierna volgde de uitputtend saaie RaVel weg richting Eghezee. Vooral de weinige beschutting tegen de koude wind waren dodelijk. Aangekomen in Eghezee moest ik de afslag naar de camping (5km verderop) nemen. Uiteraard nam ik in de vermoeidheid de verkeerde weg en kwam helemaal verkeerd uit.

Dag 5 Tienen  foto 9

Vier kilometer terug en alsnog die vier naar de camping. De klok gaf inmiddels è uur aan dus voor de zekerheid maar vooruit gebeld dat ik er toch echt nog aankwam. Dan blijkt mijn Frans toch niet zo verschrikkelijk als ik dacht.... Aangekomen om half zeven. Een piepklein en ijskoud trekkershutje wastafel mijn deel. In de nacht een paar graden vorst en zelfs met twee paar sokken vooral wakker gelegen van de kou.

Dag 5 Tienen  foto 10

Nu schijnt de zon volop en ga ik op weg naar Namur. Hopelijk inclusief een warme douche.

Wellicht vanavond meer

Jeroen

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Sien en Jeroen:
    23 maart 2015
    Mijn god...wat een afgelegde kilometers
    Tja kan gebeuren als de vermoeidheid op treed
    Met de fiets zeg je ..ok...even terug en weer oppakken :-)
    Maar op het einde van de dag, kan je zoiets niet gebruiken als je te voet bent natuurlijk helemaal niet
    Maar je bent er gekomen...petje af!!
    De kou van vannacht zal snel vergeten zijn nu je lekker in het zonnetje kan lopen.
    Fijne wandeldag..
  2. Sherlock:
    23 maart 2015
    Zonder dieptepunten geen hoogtepunten :-)
  3. Dannis. 2015 Tiel-Santiago / 2017 Porto Santiago / 2019 Lissabon Porto / 2021 Del Norte:
    Beste Jeroen.
    Mooi adres in Tienen. Huis vol verhuisdozen, maar een warm welkom.
    Prachtig uitzicht van de slaapkamer.
    Veel succes. Ik ben net aangekomen in Giver